Alla inlägg den 25 november 2015

Av Marika Franzén - 25 november 2015 14:53

I måndags på jobb blev jag sugen på att göra Kärleksmums så gjorde det på jobbet skickade ett sms till maken och han bara mums. Så lovade jag han att jag skulle göra det när jag var ledig. Så nu har jag gjort kärleksmums hemma med. Så ikväll blir det kvällsmys med kärleksmums hos svärföräldrarna och Bonde Söker Fru :). 

Izabelle älskar att se bonde :D Hon säger nu kommer bonde hela tiden. Så vi skall mysa där uppe :).


Kramar i massa alla underbara   

 

Av Marika Franzén - 25 november 2015 13:57

Jag måste verkligen får skriva om en underbar vän.

Vi hade kontakt när jag bodde i Helsingborg men inte så bra kontakt. Vi träffades någon då och då det var allt.

Men sen jag flyttade upp så har vi börjat pratat mer med varandra. Kanske beror på att hon gjorde slut med en hon var tillsammans med som påstod att jag hade varit tillsammans med honom.

Men i alla fall vi har fått en underbar relation. Och hon kommer upp till nyår. Gud vad jag längtar. Det går inte att beskriva denna vänskapsrelationen mellan mig och Jenny på något sätt så har vi kommit varandra närmare.

Är jätteglad för det.


Jag älskar dig Jenny       


 

Av Marika Franzén - 25 november 2015 10:55

Jag tänkte göra som alla andra och ta en sådan här dag för dag lista. Det verkar faktiskt vara en rolig grej.

Dag 01 – Presentation av mig

Dag 02 - Min första kärlek

Dag 03 - Mina föräldrar

Dag 04 - Mina syskon

Dag 05 – Definitionen av kärlek

Dag 06 - Om jag levde för 100 år sedan skulle jag..

Dag 07 – Min favoritkändis respektive den kändis jag hatar

Dag 08 – Åtta saker om mig själv

Dag 09 - 10 favoriter

Dag 10 - 10 låtar som får jag att känna mig på 10 olika sätt

Dag 11 - Mina favoritbloggar.

Dag 12 – 5 saker jag tycker om med mig själv respektive inte tycker om

Dag 13 - Min vecka

Dag 14 - Vad som finns i min väska

Dag 15 - Mina drömmar

Dag 16 - Min första kyss

Dag 17 - Ett favoritminne

Dag 18 - 5 saker jag vill lära mig och 5 saker jag velat lära mig som jag nu kan

Dag 19 - Något jag ångrar

Dag 20 – Hur man vinner mitt hjärta

Dag 21 – 5 favoritplagg

Dag 22 - Något som upprör mig

Dag 23 - Något som känns bättre

Dag 24 - Något som får mig att gråta

Dag 25 - Ett bra minne

Dag 26 – Min största rädsla

Dag 27 - Min favoritplats

Dag 28 - Något som jag saknar

Dag 29 - Min tro Dag 30 - En sista stund

Av Marika Franzén - 25 november 2015 10:09

Godmorgon alla underbara nu är man nyvaken :) och ledig från jobbet. Idag har jag lovat maken att baka lite så det står på schemat idag.

 

Har glömt att berätta från och med den 1 november så har jag haft en fast tjänst på 75% på Lundgården där jag har jobbat som timanställd. :D snacka om att jag är lycklig :). 

 

Mycket lättare att planera saker nu än när man var timanställd.

Nu väntas en jobbig helg. 

Jobbar kväll på fredag och dag på lördag sen jobbar jag delad tur på söndag alltså från 7.30-21.00

Men det kommer att gå fint fint. 

 

Jag önskar er alla en underbar tisdag <3

 

Kram på er <3    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards