Alla inlägg den 2 december 2015

Av Marika Franzén - 2 december 2015 19:37

Idag för 20 år sen så föddes en liten flicka som fick namnet Janet Michelle Blossom Erenhall Den 2 december 1995 så kom den här vackra lilla varelse till världen. Och den här fina tjejen fick jag äran till att vara storasyster åt. Vi har inte haft en bra relation under våran uppväxt då jag har bott på fosterhem. Men den senaste tiden som vi båda har växt upp och mognat och börjat prata ordentligt med varandra och lära känna varandra mer och mer så insåg jag att jag inte kan vara utan min lillasyster. Har alltid älskat min lillasyster men älskar henne ännu mer nu sen vi fick den här fina kontakten. 

 

Det tråkiga är att vi bor 63 mil ifrån varandra och vi kan inte ses så ofta. Men jag hoppas att du vet Michelle att jag alltid finns vid din sida oavsett vad. Även om vi bara är halvsystrar samma pappa så ser jag dig som min helsyster. Du är min enda syster och jag är verkligen glad för att du finns i mitt liv.

 

SÅ stort grattis älskade syster på din 20 års dag. Nu kan du äntligen handla din sprit själv hahahah :). 

 

Jag älskar dig Michelle :) <3 Du och Jag Söstra Mi :) <3        

Ovido - Quiz & Flashcards