Alla inlägg den 3 december 2015

Av Marika Franzén - 3 december 2015 21:28

Godnatt alla underbara läsare nu ligger jag i sängen och ser på film ? Rush Hour 2 med Jackie Chan.


Tog en bild på våra katter innan. Låg i våran dotters säng.

Av Marika Franzén - 3 december 2015 19:17

Tror ni att mina fina kollegor uppskattar min lilla gest.

Är så tacksam att jag har fått chansen till att jobba med underbara kollegor och även underbara vårdtagare.

 

Så min tacksamhet är en choklad ask till mina fina kollegor. 

Bakar gör jag så ofta jag kan till våra fina vårdtagare. :)

 

 

På kortet står det:

God Jul

Underbara Kollegor

Önskar

Marika Franzen 

 

Av Marika Franzén - 3 december 2015 15:42

Jag och min man skall försöka få ett syskon till dottern. Jag trodde jag var gravid ett tag då jag hade en massa symtom men visade sig att kroppen höll på att återställa sig efter p-sprutan. Så den 22 november fick jag min mens. Så nu använder jag en kalender för att kolla när jag har ägglossning och när jag är fertil. Så nu kör vi hårt ;)


Kramar


 

[Bild]

Av Marika Franzén - 3 december 2015 11:41

Då var det torsdagen den 3 december och just nu har jag rast på jobbet. Slutar klockan 14 idag. Jag jobbar på omvårdnads avdelningen
Men skall flyttas till demens avdelningen då jag trivs bättre där. Funderar starkt på att läsa till silviasyster. Men det är 8 kurser och Per kurs kostar det 11.000:- och det blir 88,000 kr om man avrundar så 100,000 :- är osäker på ekonomin om jag kommer klara det och sen min dyslexi. Skam den som ger sig.

Tror ni att jag kommer klara det? ?

Kramar

Skapa flashcards