Direktlänk till inlägg 4 december 2015

Veckans Ros den 4 december går till min mamma Gun Pålsson!

Av Marika Franzén - 4 december 2015 13:06

Veckans Ros går till min mamma Gun Pålsson. Hon kämpar verkligen med att få ett bra liv.

Men nu gav jag henne en gåva om att bli ett medium kurs 1 och kurs 2 kommer jag att betala henne så hon kan börja jobba som medium. Hon är jätte duktig med det hon gör kortläggningar, pendel, budskap, healin med mera. Och nu kände jag att mamma var redo så då köpte jag kurserna till henne.

 

Anledningen till att jag köpte dessa kurser är för att vi har fåtten sådan fin kontakt. För 4 år sen så var det bara bråk hela tiden. Vi kunde be varandra fara och flyga. Nu har vi en fin kontakt. Det är tack vare att jag flyttade till Uppsala. 63 mil ifrån mamma det är nog det som har gjort att vi har kommit varandra närmre men även att vi båda har mognat och släppt tagit om varandra. Släppa taget menar jag att vi inte har kontroll behov på varandra.

 

Men du skall veta mamma att jag älskar dig och är glad för denna fina relation som vi har och jag hoppas verkligen att du flyttar upp snart både jag och busan saknar dig och mina brödrar. 

Jag hoppas verkligen att din dröm blir sann och att denna gåvan är en bit på vägen.

 

Puss och Kram 

 

 

 
 
Ingen bild

Kusin Malin

4 december 2015 13:27

Det är finaste Gun klart värd!😊💗💗

 
Ingen bild

Gun

4 december 2015 13:39

Åh tack fina gumman blev så glad och rörd. Det var en helt underbar present jag fick och är så tacksam för att jag fick denna chansen. Det betyder så mycket.. Älskar dig med Gumman min <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Franzén - 28 mars 2016 09:48

Igår så var vi ute i trädgården och grävde för vi skall göra om lite. Mer säger jag inte.    Och nu äter vi frukost och sen ut igen och gräva.   Här är lite bilder från igår ;)               ...

Av Marika Franzén - 24 mars 2016 09:04


Jag känner att jag måste skriva av mig känner att jag behöver få ut det så jag vet inte riktigt hur jag skall börja. Jättekul när man sover och drömmer så skriver man det perfekta inlägget var som helst men när man sitter och är vaken och skall skr...

Av Marika Franzén - 9 januari 2016 18:29

Jag hoppas att ni alla mår bra denna lördag kväll. Denna helg så är jag ledig från jobbet. Har jobbat mycket extra pass :) så då blir det bra sen när man skall handla lite nytt till huset.   Idag har jag hjälpt svärmor med hennes sovrum att tapet...

Av Marika Franzén - 5 januari 2016 16:00


Hoppas ni alla mår bra. Själv mår jag bra sitter på jobbet och har rast nu. Blev inringd då folk är sjuka. Hade dock en liten ledsen tös hemma. Men hon myser med pappa nu. Här är en bild på min lilla tös när hon gungar tyckte den blev bra ...

Av Marika Franzén - 3 januari 2016 21:15

Hoppas ni alla mår bra. Det gör jag förutom att jag fryser så in i norden. Så nu ligger jag i ett varmt skönt bad. Innan idag så övningskörde jag till boländerna till Ikea för att vi skulle ha täcke och kuddar. Visst köpte vi det men blev annat me...

Skapa flashcards