Alla inlägg den 19 december 2015

Av Marika Franzén - 19 december 2015 18:12

Hej alla. Hoppas ni har en underbar lördags kväll. Själv har man varit hos svärmor och gjort jul gottis med Izabelle. Samt att jag och mannen gick en promenad idag. Och jag funderar starkt på att börja med att dansa Zumba hemma då jag har köpt det.

Just nu sitter jag och dottern i var sin fåtölj och tittar på tingeling. Samtidigt som hon ritar och jag skriver här.

Jag har så mycket jag vill göra. Just nu kliar det i fingrarna då jag vill börja plugga men det är så mycket jag vill plugga till så får tänka extra noga innan jag bestämmer mig.

Längtar till onsdag då mamma kommer upp och firar jul med oss.

Och jag längtar tills den 29 december då kommer min bästa gumma upp Jenny. Är verkligen glad att vi har funnit varandra. Vi skall ha skoj. Jag älskar dig Jenny du är som en syster för mig puss och kram

<3

Skapa flashcards