Direktlänk till inlägg 29 december 2015

Tja

Av Marika Franzén - 29 december 2015 16:18

Sitter på jobbet och har rast och tänker på vad jag har åstadkommit. Och det är mycket på 3år. Är så stolt över mig själv.

Här är några punkter:
* flyttat till Uppsala
* gift
* barn
* jobb fast jobb 80% på demens avdelningen
* viktnedgång med hjälp av en operation
* snart körkort
* skuldfri. Ja jag betalade det sista i december så jävla skönt.

Jag älskar verkligen vem jag har blivit trodde aldrig det skulle gå bra för mig. Man skall aldrig säga aldrig. Plötsligt händer det. <3

Tänker på alla vänner som jag har som finns för mig finns för dem med.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Marika Franzén - 28 mars 2016 09:48

Igår så var vi ute i trädgården och grävde för vi skall göra om lite. Mer säger jag inte.    Och nu äter vi frukost och sen ut igen och gräva.   Här är lite bilder från igår ;)               ...

Av Marika Franzén - 24 mars 2016 09:04


Jag känner att jag måste skriva av mig känner att jag behöver få ut det så jag vet inte riktigt hur jag skall börja. Jättekul när man sover och drömmer så skriver man det perfekta inlägget var som helst men när man sitter och är vaken och skall skr...

Av Marika Franzén - 9 januari 2016 18:29

Jag hoppas att ni alla mår bra denna lördag kväll. Denna helg så är jag ledig från jobbet. Har jobbat mycket extra pass :) så då blir det bra sen när man skall handla lite nytt till huset.   Idag har jag hjälpt svärmor med hennes sovrum att tapet...

Av Marika Franzén - 5 januari 2016 16:00


Hoppas ni alla mår bra. Själv mår jag bra sitter på jobbet och har rast nu. Blev inringd då folk är sjuka. Hade dock en liten ledsen tös hemma. Men hon myser med pappa nu. Här är en bild på min lilla tös när hon gungar tyckte den blev bra ...

Av Marika Franzén - 3 januari 2016 21:15

Hoppas ni alla mår bra. Det gör jag förutom att jag fryser så in i norden. Så nu ligger jag i ett varmt skönt bad. Innan idag så övningskörde jag till boländerna till Ikea för att vi skulle ha täcke och kuddar. Visst köpte vi det men blev annat me...

Skapa flashcards