Alla inlägg under januari 2016

Av Marika Franzén - 9 januari 2016 18:29

Jag hoppas att ni alla mår bra denna lördag kväll. Denna helg så är jag ledig från jobbet. Har jobbat mycket extra pass :) så då blir det bra sen när man skall handla lite nytt till huset.


Idag har jag hjälpt svärmor med hennes sovrum att tapetsera upp reperations bård det gick ju bra :) Och kul med kanske skall byta inriktning haha ;).


Nä trivs så bra på mitt jobb så blir kvar där :).


Jag körde även till Rusta idag då vi behöver backar för att packa i mitt porslin för vi skall göra om vårat gästrum till gästrum/lekrum så skall tapetsera om och ta bort allt där inne.

Men i alla fall när vi var på rusta så hittade vi massa annat med som vi inte skulle ha haha men men så är det. :D 


Önskar er alla en underbar lördags kväll. Kramar         

Av Marika Franzén - 5 januari 2016 16:00

Hoppas ni alla mår bra.
Själv mår jag bra sitter på jobbet och har rast nu. Blev inringd då folk är sjuka.

Hade dock en liten ledsen tös hemma. Men hon myser med pappa nu.

Här är en bild på min lilla tös när hon gungar tyckte den blev bra

Av Marika Franzén - 3 januari 2016 21:15

Hoppas ni alla mår bra. Det gör jag förutom att jag fryser så in i norden. Så nu ligger jag i ett varmt skönt bad.

Innan idag så övningskörde jag till boländerna till Ikea för att vi skulle ha täcke och kuddar. Visst köpte vi det men blev annat med. En hylla till Izabelles målarböcker och kritor spel med mera och 2 st långa hyllor som vi skall ställa dvd i. Izabelle fick ju massa filmer i julklapp. Men dem har jag inte byggt upp än.

Var tvungen att ta bort granen först. Och det är i alla fall gjort.

Izabelles vattkoppor börjar torka nu så hon mår bättre i alla fall ?

Önskar er alla en fin fortsättning på det nya året. Kram

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards